Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.

Kontakt z redakcją: tel. 41 2511951 alinajedrys@gmail.com


  • Kategoria: Komunikaty

PGE Dystrybucja unowocześniła obsługę numeru alarmowego 991


Od kilku dni klienci PGE Dystrybucja dzwoniąc na numer alarmowy 991 są obsługiwani przez nowoczesny system, dzięki któremu zgłaszanie awarii i przerw w dostawach energii elektrycznej stało się łatwiejsze niż wcześniej. Spółka uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe, które przyjmuje i rejestruje zgłoszenia w systemie 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.
Dzięki tej inwestycji wszystkie wywołania numeru alarmowego 991 z obszaru działania PGE Dystrybucja S.A. kierowane są do konsultantów Telefonicznego Centrum Zgłoszeniowego z siedzibą w Lubartowie, woj. lubelskie. 
Klienci dzwoniący na nr 991 znajdujący się na terenie działania PGED w pierwszej kolejności obsługiwani będą przez system IVR (Interactive Voice Response) - system automatycznego informowania o występujących  przerwach w dostawie energii elektrycznej. System ten informuje również o planowym czasie przywrócenia zasilania (w przypadku przerw spowodowanych pracami planowymi) i przewidywanym czasie przywrócenia zasilania (w przypadku przerw spowodowanych awariami).  
W razie potrzeby pilnego zgłoszenia zagrożenia życia bądź zdrowia klienci maja również możliwość wybrania bezpośredniego połączenia z konsultantem. Takie zgłoszenia będą miały najwyższy priorytet, dzięki czemu czas oczekiwania na połączenie z konsultantem będzie ograniczony do minimum. 
 
W przypadku masowych awarii sieci elektroenergetycznej obsada TCZ będzie wsparta przez wyznaczonych dodatkowych konsultantów, co dodatkowo zwiększy możliwości przyjmowania zgłoszeń od klientów z terenów objętych występowaniem awarii.
 
 - W ubiegłym roku przez Polskę przeszło wiele orkanów i wichur, czego skutkiem była zwiększona liczna awarii sieci energetycznej. W oczywisty sposób generowało to  zwiększoną liczbę zgłoszeń od naszych klientów. Obecnie, dzięki Telefonicznemu Centrum Zgłoszeniowemu, przekazanie informacji o braku zasilania lub zaniku napięcia będzie bez wątpienia dużo szybsze i  łatwiejsze – powiedział Wojciech Lutek, Prezes Zarządu PGE Dystrybucja
Dotychczas połączenia Klientów na nr alarmowy 991 były obsługiwane lokalnie przez służby ruchu (dyspozytorów) zlokalizowane w 41 centrach dyspozytorskich na całym terenie działania PGE Dystrybucja. Dzięki wdrożeniu nowoczesnego systemu klienci będą obsługiwani wg nowych standardów a przepływ informacji pomiędzy klientami, a dyspozytorami będzie znacznie sprawniejszy.


 
 
 

Ostatnie komentarze

  • Janusz powiedział(a) Więcej
    Adam Ciok to kandydat dobry na plebiscyt Echa Dnia, w którym SMS-y wysyłają gimnazjaliści. Był w nim potencjał na... 1 dzień temu
  • Dlaczego znowu ja ? powiedział(a) Więcej
    Nie ty jeden jesteś rozczarowany zachowaniem Pani Nowek. Ale lepiej że teraz ludzie się na niej poznali niż po 2... 1 dzień temu
  • Banita powiedział(a) Więcej
    Przerośnięty chłopczyk wypromowany przez sąsiadów z ulicy i kolegę K.K. 1 dzień temu

Komentarze pozostają własnością ich twórców - redakcja TSK24.pl nie bierze za nie odpowiedzialności. Nick nie jest zastrzeżony dla jednego użytkownika.
Serwis nie ma obowiązku publikacji nadesłanych materiałów. Materiały nie zamawiane przez Serwis Informacyjny TSK24.pl nie podlegają zwrotowi. Autorzy materiałów publikowanych w serwisie wyrażając zgodę na ich publikację przenoszą jednocześnie prawa do nich na rzecz Serwisu Informacyjnego TSK24.pl. Serwis zastrzega sobie również prawo do wykorzystywania zamieszczanych materiałów w celach promocyjnych i reklamowych na wszelkich polach ekspozycji.
Wszystkie Prawa Zastrzeżone - Żadna część jak i całość materiałów zawartych w portalu TSK24.pl nie może być powielana i rozpowszechniania lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie.
Wszelkie wyżej wymienione postępowanie bez pisemnej zgody wydawcy - PPHU MPC-TECH ZABRONIONE!